יום שלישי, 20 באוקטובר 2015

היי סקול פסטיגל- הסרט!

הוזמנתי לסקור את הסרט המקדים לפסטיגל שיתקיים בחנוכה - "היי סקול פסטיגל". מאד התרגשתי לפגוש את כל השחקנים ולראיין אותם. האירוע התקיים בתאטרון יהלום והוקרן הסרט המקדים שבימים אלו כבר משודר ב- VOD  של HOT.
המשתתפים בהיי סקול פסטיגל: יהודה לוי, אליאנה תדהר, שחר חסון, שירן סנדל, עומר דרור, אנה ארונוב, דניאל מורשת, אורנה דץ, נווה צור, אריה מוסקונה, אושרת אינגדשט, תותי ניניו, וניר חלפון.ומי שיופיע ככוכב אורח, הינו הזמר האהוב : מוקי.
אז מה הנושא של הפסטיגל השנה?
הפסטיגל השנה עוסק בסוגיות שמעסיקות את- בני הנוער בין כתלי בית הספר:
תחרותיות, חרמות ותופעת השיימינג שפוגעת בהמון נערים ונערות. הכוכבים המוכרים והאהובים ישחק כתלמידים ומורים ב"תיכון גל', אשר דוחף למצוינות ולהישגים גבוהים.בתיכון יש שתי מגמות מרכזיות: מדעים ואמנויות. קיים מתח רב בין שתי המגמות, מה שמוביל לעלילה מורכבת המציגה את הדילמות של בני הנוער בינם לבין עצמם, ובינם לבין מוריהם.
בשונה משנים קודמות, השנה תשודר גם דרמת טלוויזיה מוזיקלית - תוכנית מושקעת בת 60 דקות, בהשתתפות כל כוכבי המופע ובבימויו של רני סער (״עספור״, ״זגורי״). בתכנית זו, יוצגו לצופים הדמויות, השירים והצצה אל "תיכון גל" , בו בעצם מתקיימת העלילה המרכזית. מטרת התכנית, היא בעצם ליצור קשר מקדים בין הצופים לבין הדמויות והשירים ובכך להעצים את חווית הצפייה שלהם במופע עצמו.

 העלילה והדמויות בהיי סקול פסטיגל:
אליאנה - (אליאנה תדהר), תלמידה חדשה בתיכון גל,  שחלומה האמיתי הוא לשיר– אבל אביה לא מוכן לקבל זאת ומעדיף שביתו תשקיע בלימודי המדעים ותצבור תארים ותעודות.
בתיכון גל מדי שנה, מתקיים "הפסטיכון" - תחרות שירים, שבה הזוכה מופיע בנשף הסיום לצדו של אמן מפורסם, שהשנה יהיה מוקי, בוגר בית הספר שהצליח ובגדול.




אריה (אריה מוסקונה)- מנהל ביה"ס, הטיל השנה את הביום של "הפסטיכון" על המורה לקולנוע.
יהודה ( יהודה לוי) – המורה שאוהב ללכת נגד הזרם, המורה שרואה את התלמידים ולא רק את הישגיהם.
שירן (שירן סנדל) - המעודדת, מלכת השכבה מכיתת הספורט והאמנויות ובת הזוג של הבחור הכי מבוקש בשכבה – הכדורסלן וחביב הבנות עומר (עומר דרור).



יהודה מגלה, שכבר כמה שנים שלתחרות ניגשת רק שירן וכמובן שהיא גם הזוכה.
שחר חסון, דניאל מורשת, תותי ניניו (השכונה) ונווה צור (גאליס) –הלומדים בכיתת המדעים, מחרימים את הפסטיכון מדי שנה כי לטענתם אין טעם בהגשת שיר, הכל מכור מראש.
אושרת אינגשט וניר חלפון הינם תלמידים מקובלים, המדווחים על הכל לרדיו בית הספר.
אנה אהרונוב מגלמת את המורה הקשוחה לספורט.



אורנה דץ- מגלמת את האמא הפושרית של שירן, שתעשה הכל כדי ששירן תזכה גם השנה בתחרות.

אז מה יקרה השנה? האם סוף סוף יתמודדו זמרים נוספים לתחרות הפסטיכון?
האם הצדק יצא לאור? כל זאת תוכלו לגלות בפסטיגל שיתקיים בחנוכה!
ועד אז, תהנו מצפיה בתכנית המושקעת- שמשאירה טעם של עוד!

ולסיום, קבלו ממני טעימה של מה שהיה שם, תמונות וסרטונים!
רוצים לשמוע מה אליאנה מאחלת לעצמה לשנה החדשה?




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה