יום שלישי, 4 באפריל 2017

קייטרינג בוטיק חלבי - משדרג כל ארוע!

בשגרה המטורפת שאנו חיים- עבודה, ילדים, בית, בעל, חברות, משפחה, קניות, סידורים ועוד ועוד...
אני מנסה למצוא פתרונות שניתן לרכוש בתשלום על מנת להוריד מעצמי ומבעלי משימות ולהשאיר לנו יותר זמן לפנאי.

אחד הפתרונות שגיליתי ממש לאחרונה, זה את שרותי הקייטרינג המעולים של "מיכלי'ס", בית קפה מצוין,                   שאני נוהגת לבקר בו במודיעין.

התמזל מזלי וקבלתי מגש אירוח להתנסות, ואני חייבת להמליץ לכם לנסות את השרות שמתאים אגב לכל ארוע- 
מפגש חברים, ישיבת מחלקה, יום הולדת 40 ועוד ועוד...



אז מה היה שם בעצם???

מלוחים:
קיש אישי (פטריות)
כריכון בריוש ממולא (סלמון ושמנת)
לביבות בטטה (בעיטור שמנת ועירית)
ועוד..
והכל עשוי מחומרי גלם טריים וטעימים!!!



מתוקים:
מיני פאי (פקאו, פרג)
מיני מאפה תפוחים
מוס שוקולד
ועוד....




וכל אלו הם רק חלק קטן מהתפריט העמוס בכל טוב של קייטרינג מיכלי'ס

ועכשיו, אני רק מחכה לארוע הבא שאארח ופשוט אחייג למיכלי'ס ואזמין מגשי אירוח מפנקים 
ואפילו ישאר לי זמן לשנ"צ :-)











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה