יום שבת, 23 ביולי 2016

השקעה נכונה של כספינו, למען עתיד ילדינו

אפתח בזה, שלמרות שלמדתי כלכלה ולמרות שאני בתחום כבר למעלה מעשור, בכל מה שנוגע להשקעות, אין לי ממש מושג...

כמו רובנו, לצערי, אני לא מוצאת זמן לטפל בקרנות ההשתלמות, הפנסיה ובכלל
והשנים עוברות ואין לי ממש מושג מה יש שם בעצם ומה יכולתי לעשות עם הכסף הזה כדי למנף אותו.

הוזמנתי לאירוע פתיחה חגיגי במשרדי קוואנטום, שכלל כיבוד טעים ומפנק והרצאה חשובה של



יואב, דיבר על נושא (איך לומר בעדינות- מעט משעמם) עם כל כך הרבה תשוקה ואהבה, שמצאתי עצמי מרותקת וצמאה ללמוד עוד.

הוא אף הגדיל וקרא לריבית דה-ריבית- "הפלא השמיני" והוכיח לנו איך זה בא לידי ביטוי.

יואב הוא לא עוד מנהל השקעות, הוא אדם שרואה שליחות בעיסוק שלו! 

חשוב לו שאנשים ישקיעו את כספם ויניבו את המירב- למען עתידם ועתיד ילדיהם.


מסר שהודגש במצגת- כשמשקיעים בתיק מניות, הכי חשוב זה סבלנות והתמדה- רק ככה רואים תוצאות!

במצגת, לראשונה נחשפתי למונח IRA- שמשמעותו בעצם- ניהול עצמי של הכספים הפנויים (קרנות השתלמות קופ"ג וכד')
כלומר הכסף- נשאר בחשבון הבנק שלנו ופשוט מנוהל על ידי מנהל ההשקעות.

אציין כי בנוסף לניהול תיקי השקעות, יואב מרצה במקומות עבודה על מסלול IRA וכן בנושא אסטרטגיות השקעה של המשקיעים הגדולים בעולם.


ליצירת קשר והזמנת הרצאה:

yoav@quantum-inv.co.il
054-7878070

בנימה אישית, משהו ביואב גרם לי להאמין בו ובדרכו, אולי זה הניצוץ שבעיניים, אולי החיוך- מה שבטוח, אני מתכוונת להגיע אליו לייעוץ, ממליצה גם לכם!










תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק