יום שבת, 16 ביולי 2016

הורימוס- אתר מעולה להורים ולמחנכים באשר הם

מאז שהפכתי לאמא, מצאתי את עצמי לא מעט פעמים מתלבטת איך לנהוג בסיטואציות שונות כגון-
להתעקש או להתגמש? 
לעמוד מן הצד או להתערב?
ללחוץ או לשחרר?
לעומת זאת, כשראיתי את בעלי במצב דומה, הרגשתי שאני יודעת מה נכון לעשות.
אני חושבת, שלעתים, צריך לבחון את הסיטואציה מחוצה לה-כדי לראות את המכלול ואז לקבל החלטה.
העניין הוא שביומיום אין לנו ממש זמן "לצאת מהסיטואציה" , להרהר מה נכון ולהחליט, אנחנו פועלים על אוטומט.

אז אני קוראת הרבה, והולכת להרצאות בנושא "הצבת גבולות" וכד', אבל בפועל, לא באמת משנה את התנהגותי.
אבל, יש לי תחושה שזה הולך להשתנות.
אתם בטח שואלים למה...

אז- אתר חדש עלה לאויר "הורימוס" (ויש גם דף פייסבוק!)

אתר הורימוס פותח ע"י צוות רב תחומי, במהלך שנתיים של בחינת הצרכים של ההורים והילדים והמענה להם. בצוות קובצו מומחים מתחומי הדעת: הדרכת הורים, לימודי משפחה, חינוך ופיתוח ארגוני.

האתר פתוח לכולם והתכנים והאימונים הינם ללא תשלום.


מה הוא מחדש בעצם?

באתר ניתן למצוא מאמרים בנושאים חינוכיים שונים, אבל החידוש המשמעותי הוא שניתן לעבור אימונים אישיים בנושאים שונים ומגוונים, המותאמים לפי קבוצות גיל!

האימון מורכב מ5 שלבים- 

שלב 1: סרטון אנימציה, שלמעשה משקף את הבעיה + מילוי שאלון 

דוגמא לאימון לצעירים
דוגמא לאימון למתבגרים

שלב 2- מה בעצם קרה כאן? ניתוח של המצב

שלב 3- הצגת 3 סופים אפשריים למצב- ובחירת הסוף הנכון עבורך

שלב 4- דגשים ואימון שבוע 1

שלב 5- תרגול הדגשים- שבוע 2

אני מאמינה, שעל מנת ליצור שינוי- חייבים לתרגל באופן מלאכותי עד שההתנהגות החדשה תהפוך לטבעית.

ממליצה בחום, להכנס לקרוא, ללמוד ולשנות!!!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה